Sunday, November 15, 2009

KEADILAN PERAK: SEDIAKAN NAMA CALON SEKARANG...!!!


Mulai Jumaat depan setiap cabang hendaklah mengemukakan 3 senarai calon disetiap kawasan cabang yang akan bertanding di Pilihanraya akan datang.

Dengan ini pucuk pimpinan parti mempunyai masa yang cukup untuk meneliti dan menilai latar belakang semua bakal-bakal calon.

Bakal-bakal calon juga mempunyai masa untuk turun padang dan berjumpa dengan semua lapisan masyarakat. Dari sini mereka boleh belajar sedikit sebanyak pengalaman dan pendedahan peringkat awal lagi.

Parti juga akan merancang untuk menyediakan key performance indicators (KPIs) untuk semua ADUN dan juga Ahli Parlimennya.

1 comments:

JAMILKUCING said...

Askm sdrku mustafa kamil ayub ,apa kabar sdr di sana.lama kita tak ketemu.kali terakhir di mensyuarat perhubungan putrajaya. kenangan saya dari era reformasi bersama sdr tidak akan saya lupakan, kenangan membawa laris dr roslan kassim dari lumut masih dalam ingatan. sebagai anak perak saya ingin sekali menajdi calun tak kira parlimen ataua dun. jika di beri peluang. kita hancurkan sesiapa sahaja yang menghianati parti yg kita sama-sama naikkan. akhirkata bersama kita menjaga parti yg kita tanam. tetapi cuba di tebang oleh mereka-mereka yg tak layak di panggil manusia.

salam hormat

jamilkucing.

 
Cheap Web Hosting | new york lasik surgery | cpa website design